Kenia vlog 1

15 februari 2018 - Mombasa, Kenia

Ha allemaal!
Na een lange reis, die gisteravond om 20.40 begon, zijn we om 11.15 aangekomen in Mombasa. Tijdens de vlucht zaten er nog 48 Nederlanders bij die allemaal leerkracht zijn. Zij gaan voor de stichting teachers for teachers de leerkrachten hier ondersteunen. Gelukkig stonden Rianne en Julius al te wachten en konden we gelijk mee. Wat een verschil in temperatuur trouwens!Nederland 0 graden, Nairobi 17 graden en Mombasa 32 graden. Dat is wel even wennen. Gelukkig hebben we 2 ventilators gekregen, die al staan te loeien. Ook hebben we veel indrukken opgedaan en zie je veel verschillende mensen. Verder hebben we eerst maar eens bij geslapen van de reis en het compound verkend.
Een lekker zwembad erbij en nog wat leuke kenianen:).
's Avonds hebben we een traditionele keniaanse maaltijd gegeten, maismeeltaart met vis en een salade (tomaat en rode ui). Heerlijk zoals het hoort, met onze handen.
En zoals verwacht is het snel donker. Om 18.30 begon het te schemeren en om 19.00 was het echt donker.